Thursday, 28 March 2013

Biasiswa Finale..

Alhamdulillah.. Syukur...
Masuk jugak JPA akhirnya... ade la lebey kurang RM4000++ ..
Dan ini juga merupakan duit biasiswa terakhir untuk aku sepanjang tempoh pembelajaran kat UiTM nie..

Lega rasanya..
Berharap sangat dapat manfaatkan duit nie sebaik-baik nye..
Tapi tak tau lah kan..
Kita cuma merancang...

Kalo macam sem-sem lepas, duit tak penahnye cukup..
Tak sempat habis sem duit dah kering...
hmmm...

yang pasti nie bukan duit aku.. hehe
Ntah buat ape la..
Nak kate boros tak jugak..
Aku bole kate hari-hari ikat perut..
Tapi still tak cukup-cukup jugak..

Tapi ape-ape pon..
Aku tetap bersyukur..
Tak semua orang berpeluang dapat biasiswa..
So aku yang dapat nie tak sepatutnya mengeluh dan sebagainya..

Duit kalo pandai manfatkan insya Allah banyak faedahnya..

ok la tue je.. takut bazir mase..
ade banyak keja nak buat nie..
huhu


~~

1 comments:

Nurul Farahizzati said...

waaa.. dak jpa.. mesti selalu dekan ni.. ihiks!

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!