Friday, 15 March 2013

Ber-Futsal..



Haha...
Jangan terkejut!
Kaki bangku dah main futsal sekarang...

Rasanya dah lama aku tak exercise badan...
Joging pon dah malas dah sebenarnye...
Kalo dulu pantang ade free waktu petang... konfirm!
Joging!

So bila malam tadi, sebelum game arsenal(yang klah tue)-bayern  UCL 2013 bermula...
Member hosmet ajak maen futsal...
Aku pon meloncatla ke-gumbira-an nye-pon-adoi-ter-ter-ngoi-ngoi..
Bukan maen suka!

Main kat errr rase name frenzy kot.. tak pon sport planet... eh! bukan... triways pon bk an..
Ah pape je la..
Yang pasti kat situ memang ade court futsal!! hehe

ni la antara court2 yang ade kat s. alam.. x pasti ade ke x dalam list court tempat aku maen semalam.. xengat name.. 

Sampai je... humang aih! ramai gak.. ade la dalam doploh orang...
Kongsi 1 court!
Engatkan cam rugi je..
Ye la.. kalo da ramai mesti dapat maen sekejap2 je kan..?

Tapi tak sangka... orang tamak belagak selalu kebengongan..
Baru maen seminit da nak mati...
Tercungap-cungap mintak nyawa...

Betapa seksa nye nak abeskan 5 minit!
Nikan pulak nak main 2 jam...
Mengong... mengong...

So, pape pon aku bahagia sejak berpindah ke rumah sewa baru..
Hosmet sume aktif2 belaka...
Indoor, outdoor, musician, tukang paip, chef.. sume bende dorang boley buat!

Dasat sungguh!

Secara tak langsung, aku pon terkesan jugak la ngan aura ke-aktif-an tue... (bahase.. Masya-Allah!!)

Sekian luahan hati untuk hari nie.. lalal~~

0 comments:

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!