Saturday, 19 January 2013

Super Paranormal @ UiTM Lendu - PLEASE READ


Sekarang nie kecoh di twitter..
Sesuatu buruk telah berlaku di UiTM Lendu...
Kejadian yang sangat-sangat tak diingini....

Dan yang membuat aku tertarik untuk baca ialah berkenaan dengan kisah yang mula-mula...
Dimana 'satu demi satu barang penting HILANG!'..
Apa yang membuat aku tertarik untuk meneruskan pembacaan ialah, benda tue (kisah 1) pernah terjadi kat AKU tiga (3) tahun lepas!
Seriuosly, scray giler....
Untuk lebey lanjut, sila baca DISINI



p/s: tajuk pon dah macam movie yang menakutkan... ktrrrr... ktrrrr....

p/s: kalo korang jumpa keterangan daripada MPP UiTM, sama ada dua...
    1) dorang cuba MENYEMBUNYIKAN sesuatu daripada pengetahuan orang luar atau
    2) dorang menerangkan benda yang betul... sekian....



1 comments:

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!