Saturday, 12 January 2013

HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT [HKR #KL112]


1) Negara sekali lagi dijangka mendapat liputan luas oleh media-media tempatan dan antarabangsa apabila satu himpunan besar diadakan di Ibukota hari ini.

2) Himpunan yang dijadualkan berlangsung di Stadium Merdeka mendapat sambutan yang err korang tengok la sendiri gambar-gambar kat bawah...

3) Aku nie kalo boley taknak la nampak cam sebelahkan sesaper (tapi kalo ternampak jugak, sory la ye..) coz aku paling benci manusia fanatik politik!

4) Sebabnye, manusia fanatik nie, kalo ko geng aku sekalipon tapi kalo perangai ko cam ehem2, aku tetap benci.. phuihh... Okeh! Berbalik pada tadi...

5) Himpunan nie errr... alah.. malas la nak cakap... Nikmatilah dan berhiburlah dengan gambar-gambar yang disediakan... Ape? Video? TARAK! Search la sendirik kat u-tube... erghhh!

PHASE 1







PHASE 2

RARE: mungkin ini pertama kali dalam sejarah stadium merdeka (sape tau...)
MORNINK VIEW: Suasana disekitar masjid negara
Suasana di dalam stadium... 
Pemandangan paling jelas oleh Kwong Yit Jit Poh

LAUTAN: puluhan @ ratusan ribu membanjiri luar dan dalam stadium.. masya..karat..

APAKAH???:  Anggaran kehadiran yang dicatat oleh pihak polis = 40-45000... Very Good Estimation! Nice Try!

PHASE 3

GULPS: sumber kesahihan tak dapat dikenalpasti.. tapi kalo anda golongan bijak pandai, tentu anda tidak akan percaya bulat-bulat... percayalah petak-petak... tak pon segi empat sama!
BERFIKIR: kepada yang rajin cari salah, jom pikir sekejap pasal benda nie.. cam lojik gak kan?? hurmm??
WAH! : siap ade deklarasi... hmm malas la aku nak baca.. panjang sangat.. huhu

TERBUKTI: Cap Ayam Bersuara (dan AKU menjadi SAKSI)
HAHAHA =D: klaka la pakcik nie... hahaha...=D err pakcik? ceroi tue ape  ye....? ceroi tue ade x same macam nasi ambeng...? hee~~ 
GULPS! : xkesa la btol ke x... tapi mesti ke kne ade benda2 yg mcam nie...  xke jahat nama nye.. hurm...?
AMANAT: amanat menteri pengajian tinggi.. amanat la sangat.. hahah... =D


So sekian lah daripada saya pemberita tanpa bayaran...  semoga ceria-ceria selalu... huhu *(xde kaitan)






p/s: kredit untuk gambar2 dari fb@tuan ibrahim

0 comments:

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!