Monday, 17 December 2012

Jaket / Sweater Idaman




Da lame aku cari jaket camnie.  merata aku search.. lelong.. mudah... fb.. blog... sume hampeh!

last2 jumpa kat  1 website.. tapi tue je la satu2 nye yg paling ekonomi dan berbaloi2.....

tapi (lagi sekali) masalah nye yg buatkan benda tue jadi xberbaloi ialah ianya hanya di jual di Indonesia..

kat jakarta tuh.. mapuh kerah aku nak g sne...

akhirnye.. mmg smpai kiamat laa aku xberpeluang nak dpat jaket nie...

ke ade sape2 yang da ade n nak jual??? ade?? huh! dah agak dah.. blog mne bley bercakap... lupa...~



2 comments:

Azriff Aziz said...

cari maDE in thailand pom jadi doh. blana jah kt uptown. hahahaha

HaiZuL RaDZi said...

@Azriff Aziz
slame nie mmg cari yg made in thai.. tpi mslah nye mmg tak jumpe... arghhhh!! n pling pntg, slain online, aku jgak suka beli kat uptown... tpi situ mhal ckit..huhu..

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!