Sunday, 18 November 2012

LiRiK PiLiHaN: MARAH BUKAN SIFATKU




Ku tidak pernah meminta mu 
Untuk mengasihi ku 
Dan apatah lagi mengasihani ku 
Juga tidak sama sekali

Kusedar sebenarnya kita tiada pertalian 
Cuma satu arah serta satu tujuan 
Mencari keberkatan-Nya

Aku terkenangkan 
Saat manis dulu 
Tak pernah kau meninggi suara 
Bila bertanya

Keras hanyalah luaranku 
Lembut tetap di dalam hati 
Marah habis setakat itu 
Tak kubiar berpanjangan

Biar aku berdiam diri 
Dengan hati yang remuk redam 
Kau tak usah lagi bertanya 
Tak ku bersuara

Aku masih mampu tersenyum 
Walau hati terluka 
Mungkin hari ini duka untuk aku 
Esok belum tentu

p/s: aku bukan la mat-mat jiwang.. lagu ni pon aku tak rase keterjiwangan yang melampau sangat pon.. tapi yang buat aku tertari dengan lagu nie ialah lirik nya as well as muziknya.. 

setiap bait, rangkap dalam lagu nie sangat kena dengan tonenya.. tue la antara sebab aku 'terpukau' dengan lagu ni... huhu... 

cuba hayati lirik lagu nie... sangat menarik! 

yang paling penting, aku bukan peminat almarhum-new-boyz! lagu nie klua secara bukan kerelaan aku dekat list recomended video kat youtube.. so aku layan je la...  

kesimpulan nye, da sejuta point suku bilion ratus ribu gaban kali aku ulang lagu nie..
(karok sok nak masukkan lagu nie dlam list wajib nyanyi.. mwahah..hah..haha)

0 comments:

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!