Wednesday, 7 November 2012

Chomey....



addicted to cat...

~ comel 4 eva ~

7 comments:

MarliaMarble said...

Comel je kucing tu..=)

HaiZuL RaDZi said...

@MarliaMarble
kucing itu comel..
gemok itu??


... comel jua..
hahaha

nana fiena said...

yang kena dukung itu aku , pendukungnya tu kau ! hahaha

HaiZuL RaDZi said...

@nana fiena
bile mase plak aku ley mengandung? hahaha =D

p/s: trima je la hakikat aku lagi chumel!

nana fiena said...

ada aku cakap kau mengandung ke? takdak kan ? yang kau teringin sgt nak mengandung tu kenapa? hahaha

p/s back : aku terima hakikat yang aku 2x comel :D haha

HaiZuL RaDZi said...

@nana fiena
memang la der,, tpi mne penah kucing jntan dukung anak.. ko pnah tgok? hehe.. dah tentu2 mak dye.. mak dye betina..dan betina mengandung.. dan yg mengandung akan kelua anak.. dan anak dye chomey..mcam aku! ngeh!3

nana fiena said...

haha memang tak penah , tapi pernah2kan je lah , itu pun susah ke ? yela yela . kau je yg comel O.o

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!