Saturday, 31 March 2012

LaWaTaN NaJiB Ke FeLDa TRiaNG 3


PERDANA MENTERI MEMBUAT LAWATAN KE KAMPUNG HALAMANKU SEMPENA MAJLIS PEMIMPIN BERSAMA WARGA FELDA


                 Hari nie, March 31, 2012, Perdana Menteri Malaysia YAB Datuk Seri Najib membuat lawatan PERTAMA KALI di kampung halaman ku di Felda Triang 3. Aku agak teruja sampai siap buat entry untuk blog bukan sebab si Najib tue, tapi sebab untuk PERTAMA KALInya kampung aku jadi tumpuan orang luar. Memang terkejut gak la pasal aku balik ke kampung dari shah alam nie saje-saje je jumpe mak ayah aku, kucing-kucing aku, and sedikit kerja yang perlu dibereskan. Tak sangka rupanya ade event yang hangat berlangsung. Memang naseb aku lar sebab balik tepat pada masanya.


                Pagi tadi sempat lalu kat kawasan event tue, and sempat jugak la ambik 2,3 ‘helai’ gambar dan video buat kenangan. So ape yang aku nak kongsi kat sini ialah suasana sekitar tempat tue dalam sekitar pukul 10 pagi tadi.

Tempat : Padang SMK (F) Triang 3
Tarikh : 31/3/2012
Masa : 1.00 tengah hari





suasana perkrangan waktu pagi
suasana perkrangan waktu pagi II

suasana perkrangan waktu pagi III

suasana sekitar balao raya
suasana sekitar luar perkarangan

view dari atas bukit
view dari atas bukit II
view dari atas bukit III
view dari atas bukit IV
orang ramai mula berpusu-pusu

laluan masuk dari luar padang

penyambut tetamu

penyambut tetamu 

sekitar dewan 

dewan utama
suasana persekitaran padang
gerai sekitar padang
pondok jualan
sekitar perkampungan

sample rumah generasi ke 2

halaman sekitar perumahan baru

halaman sekitar perumahan baru II

taman permainan


1 comments:

Aida Omar said...

meriahnya eh.. felda nie pun tak dah semakin maju tak macam dulu2 dah :)

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!