Friday, 4 November 2011

MaGiS HLoVaTe...


AMARAN!!!! HANYA UNTUK SEMUA PERINGKAT UMOR DAN SEMUA LAPISAN MASYARAKAT SAHAJA! LAEN DARIPADA ITU ADALAH DILARANG! 

2 jer.. nak beli banyak2 tak mampu.. duit tengah pokai derr...

hahah!! mesti ade yang rase pelik kan dengan amaran kat atas tue kan??.. dah kalo sume peringkat umo n sume lapisan masyarakat bole bace, habes sape yang tak bley bace nye..? xker BIJAK namenyer tuh! huh! 'menyenangkan' orang sungguh...  

okeh! berbalik kepada tajuk. korunk kenal tak spe tuh HLOVATE?? xpe xyah jawab. bia aku tolong jawabkan.. ade yang kenal ade yang tak. btol?? haha bijak tak aku?? aku mungkin agak ketinggalan untuk ceritakan pasal tajuk nie.. tapi kesah hape aku ketinggalan ke x.. kan? berkenaan dengan HLOVATE nie aku da buat beberapa survey dilaman2 blog dan mendapati memang ade yang fanatik ngan HLOVATE nie ditambah plak ngan misteri identiti rahsia HLOVATE.. ... 

aku sendiri xtaw sape tue HLOVATE dan tujuan aku buat blog nie bukan nak ajak korunk bongkarkan sape HLOVATE yang sebenarnya.. tapi just nak bagi taw gambar yang kat atas sekali tue ialah 2 novel yang aku baru beli tadi kat MPH bukit raja shah alam dan kedua-dua2 karya HLOVATE.. HAHAA!! 

KENAPA HLOVATE?? KENAPA TAK NOVELIS LAEN??
 aku pilih HLOVATE sebab ade komen kat post HILAL ASYRAF (http://gua-pon-ader-belog-derr.blogspot.com/2011/10/hilal-asyraf.html) aku baru2 nie kate novel hilal asyraf nie cam HLOVATE.. so sebab tue la aku nak kaji betol ker tak?? jadi SEHUBUNGAN DENGAN ITU, (wah! karangan uollls) sebagai peminat novel HA, aku akan mengerahkan seluruh tenaga aku untuk mengkaji sejaoh mane kebenarannya...

so tue je la kowt sebab makin lame aku tulis makin banyak plak mende2 yang mengarot.. hmpeh tol! 

pesanan penaja: sesape yang ade info pasal HLOVATE nie rajin2 la share ye..

wassalam..


0 comments:

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!