Thursday, 20 October 2011

Asrama Semail Bakti Felda Kuala Lumpur

Location: ASBKL Titiwangsa

 Nie la dye antara kenangan terindah aku.. sepanjang hidup sebagai studentASBKL, banyak yang aku pelajari dari sini. Kat sini jugak la bermula kisah suka duka aku. Dan yang pastinya aku takkan lupakan saat-saat nie. 

prep malam @ kelas
Dari depan: Ari, Apis, Farez

Luar Bilik Study
Dari kiri: Acab, Mael, Ali, Apis

Jamuan kelas math  @ Dewan Prep Asrama
Dalam Gambar: Keluarga Cikgu Hanisah

Joging Mingguan @ Tasik Titiwangsa (background Eye On Malaysia)
Belakang: Berg, Apis, Pangap, Acab, Mus, Baha, Azim, Wan
Tengah: Maro, Hyexul, Mael, Ari, Ali
Depan: Amal, Lepat, Afiq (pejam mata), Abas, Aro

Balik joging (gambar ala2 cover album lagu)
dari kiri: Ari, Mael, Ali, Ucip, Hyexul

Hafiz

Lepas Jamuan Makan

Musim Durian - Asrama Borong 

Jamuan Makan Math

Gambar penuh bersama Cikgu Hanisah dan kawan2

Pose Awek2 Felda 

Bile punyer gambar nie??

Peh! Anak spe tuh??

Awek2 Form 5

Jejaka Hot Form 5

Ado laie... hmmm..

Smart Giler...

Best Ever Memory

Cikgu Hanisah and her Cute Daugter

Team Futsal ASBKL???
Foto by: M. Hafiz Hamdi & Kawan2 (aku rembat kat fb dorunk mwahahaha!!)

7 comments:

Princess Yaya said...

la.satu kelas dgn fareez kamal ke?
skunk yatie 1 kolej dgn dye.agak kenal la..hehe...

Nurul Syahida said...

hmm..gambar aku takde.. =.='

h'zulproperty said...

hahaha=D yg nie pon aku curi2 amek je kat group fb.. xbnyak yg ade.. huhu

Anonymous said...

nak gelak woiii..
lejen tol

HaiZuL RaDZi said...

@Anonymous
kesemua gmbar kat atas nie aku ciplak dari fb geng2 kiter ler.. mwahahaha!!

syed zulkarnain said...

ko nak gamba tak..aku ad banyak gamba..

HaiZuL RaDZi said...

@syed zulkarnain
chantek! ak da lame cari tapi tak taw spe ade.. emel pls..

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!