Saturday, 22 October 2011

Ulasan Separuh Akhir ke-2 Piala Malaysia 2011 TRG vs SLGR (versi cap ayam)





vs 


Stadium Sultan Ismail Nasiruddin Shah. K.Terengganu




Aku nie baru lepas balik dari stadium old mek ayam kampung trafford tengok bola. Separuh akhir ke-2 (MU M'sia)Terengganu vs (Man City M'sia)Selangor. Keputusan dye Terengganu menang tipis 2-1. Agregat 4-1.. First komen aku, matach nie memang peh! mantap. Energetic habes! Kalo tengok 30minit yang pertama memang rase cam terpukau. Permainan yang laju. Langsung tak de peluang nak pegang bola lame-lame. Kalo ikotkan Selangor da lead tapi pengadil batalkan gol minit ke-11 sebab off side. Memang kecewa ar pemain Selangor. Masuk minit ke-19, manaf mamat skor. Serius. Memang cantik giler gol. Separuh mase pertama Terengganu banyak pegang bola mase mula-mula. N banyak jugak buat percubaan. Yang xbley blah mase percubaan skor 2 kali berturut2. Memang cemas giler gawang Selangor. Muka keeper india yang hitam tue pon bley merah. hahaha=D Masuk separuh mase ke-2 da makin borink. Main still laju tapi xbrape nak mantap. Terengganu pon dan xbanyak buat percubaan. Game makin lame makin slow. Aku Sampai menguap mase masuk minit ke-70++ . Pasal kad aku memang tak nak komen coz refferee memang terbaik malam nie. N secara kesimpulan, untuk ketiga2 gol malam nie termasuk gol Selangor memang aku bagi tabik spring.. Cantik giler derr.. 

sekian, itu saje ulasan aku.. memang betol2 cap ayam! mwahahaha...


0 comments:

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!