Saturday, 22 October 2011

PeLaNCaRaN BLoG


..ASSALAMU'ALAIKUM..

 Sebelum saya merasmikan pelancaran blog ini suke saya berkongsi kepada anda semua bahwa ini adalah pelancaran blog saya yang kedua. Sebelum ini saya telah menghasilkan satu laman blog yang saya tidak dedahkan kepada umum atas faktor-faktor tertentu. Tetapi kali ini, suka saya berkongsi kepada anda semua blog yang saya sajikan dengan pelbagai isu, cerita, fakta, perkongsian dan macam-macam lagi. Tujuan blog ini hanyalah menambah satu lagi aktiviti yang semakin diminati rakyat kini selain berkongsi 1001 cerita, pengalaman dan apa jua yang boleh dikongsi bersama. Selain dapat berkenal-kenalan sesama blogger-blogger yang laen.

 Sedikit latar belakang berkenaan blog ni.

v Blog ini telah mula dihasilkan pada 17 oktober 2011
v Menggunakan bahasa melayu pasar
v Bertemakan warna HIJAU! eh? PINK N PURPLE! eh? er BIRU! sesuai dengan citarasa tuantanah (kecelaruan diatas disebabkan perubahan yang berlaku kat blog nie, harap maklum)
v Mempelbagai jenis perkongsian
v Sesuai untuk semua lapisan masyarakat (U)

0 comments:

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!