Friday, 28 October 2011

NoVeL KeGeMaRaN

As-Salam…...

Oh! Novel...

                Antara benda yang aku suke buat kat rumah xlaen xbukan ialah baca novel.. Aku bukan lah manusia yang rajin sangat membaca.. Apatah lagi buku-buku ilmiah.. Kalo bole memang xnak sentoh langsung.. Mwahahaha! =D Kejam giler aku.. Tapi bab-bab buku novel nie aku memang suke lar lagi-lagi genre yang aku memang minat. Kat bawah nie aku list kan genre2 novel dan tahap 'keminatan' aku kat novel tue..
Ade banyak lagi genre novel tapi aku malas nak list banyak2.. So kesimpulannya, aku suke giler novel thriller. Tak kire la sape penulisnya Cuma untuk mase sekarang nie satu satunya novelis thriller yang aku minat ialah Ramlee Awang Murshid!

Ade Ape Dengan Novel??

            Yang buatkan aku suke novel bukan sebab aku rajin membace, tapi ade 'sesuatu' yang buat aku teruja setiap kali bace novel. Ape yang 'sesuatu' tue ye?? Haa explore la sendiri kalo nak taw.. Hehe… tapi bergantung gak arr kat novel yang nak dibaca tue.. Kalo jenis novelis yang tak reti nak buat/olah cerita, memang korang takkan rase arr ape yang 'sesuatu' tue derr..

Sharing Is Caring

                Kat slot kaki novel nie aku nak ajak korunk2 sume share la pasal novel kegemaran korunk or tak pon novel yang korunk nak suggest.. Mane la taw terdetik hati aku yang selama nie susah nak terdetik tuk bace novel2 yang lua daripada minat aku.. Kan.? Kan? Kan? =D

So, sebelom chow, nak tanya korunk ckit..  rajin2 la tangan tue menaip ye.. soalan nye, kalo korunk sorang peminat novel, novel genre mane yang korunk akan pilih?? haa jawab jangan tak jawab lak... hehe

ok tue jer.. Daa~~



2 comments:

monster kecik said...

wahh..lelaki pon ade minat novel..hihi:D

h'zulproperty said...

byase lar.. borink2, layan fantasi... huhu

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!