Sunday, 30 October 2011

HAPE??? HAKU KENE TAGGED???!! Grrrr….Grrrrr. (sambil tersenyum)

AS SALAM....

nie merupakan hari dan detik bersejarah aku...
tak pernah aku diperlakukan begini...
tapi sejak menjadi wartawan sambilan@blogger nie..
haku diperlakukan sebegini..
hape dosa ku??
mane silap haku???
kenapa mesti haku??? kenapa??? kenapa???
arggghhhhh.....

owh oke. STOP! berbalik kepada dunia 'realiti'....

nak dijadikan citer aku senarnye kene tag,... tue je...
.............................(sisi gelap: 'tue je' ko cakap??)

tapi haku mane kesah sangat kene tag2 nie... (senyum)
.....................(sisi gelap: asal ko asik senyum??)
.....................(eh xde la.. aku tulis je "senyum" tapi tak senyum pon....)
.....................(sisi gelap: haa.. kalo gitu, bagus!)

bese lar kene tag2 nie... macam kat dalam fb gak.. sikit2 kene tag... sikit2 kene tag.. lame2 beratos riban noti....mmpos! (senyum lagi)

owh tidakkk!!! aku mengarot lagii...
dush! dush! dush!!
oke2 da sedar.....

jalan terus ke titik (staright to the point), CIK ANNA yang kiut telah dengan bangganye mengetag haku... dan haku telah diberi tugasan berkenaan xtiviti tagging tersebot...iaitu:

1) 11 Perkara Tentang Diriku
@21 tahun
@menuntut di UiTM
@masih bujang
@minat sukan lasak
@suke dok sorang2
@kuat berangan
@minat novel
@agak pemalu
@pelik
@fan club arsenal + terengganu
@xsuke orang belagak

2)  menjawab beberapa soalan MUDAH!!

1. Impian kamu?
MENJADI ENGINEER BERJAYA
2. suka k-pop??nyatakan kenapa
TAK, SEBAB TAK PAHAM SEPATAH HALAL
3. suka pada haiwan peliharaan?
SUKE GILER, KUCING OF COSH!
4. ada gf/bf???jujur ye
KAWAN PEREMPUAN RAMAI... SPECIAL?? ENGGAK DONG!
5. adakah anda seorg yg setia?
SETIA PADA SI DIA??? SORY, NO EXPERIENCE (soalan umum, hehe)
6. sekiranya ada cerita kurang baik tentang korag tersebar??apa yg korang lakukan??
NTAH! (dengan penoh xde perasaan)
7. artis yg paling korang minat??
SAYA MINAT NASYEED, SO EMMM.. IN TEAM!!............ kowt....
8. da pernah jumpa ke belum artis tu??
BLOM!
9. tempat menarik yg korang impikan untuk pergi?
SETAKAT NIE XDE LAGI SEBAB TAK PENAH TERPIKIR...
10. suasana bagaimana yg korang suka utk tinggal di situ
TENANG MACAM DALAM HUTAN..
11. apa yg korang buat utk buat hati parent korang hepy??
KHABARKAN BERITA GEMBIRA

3) tag orang! Hmm sape mangse haku yerr..??
·       mkbmjunior.blogspot.com


4) soalan2 untuk mangse

*    Kenapa anda jadi blogger
*     Apa yang anda suke tulis dalam blog
*     Seronok jadi blogger
*     Ape anda rase bile ade orang comment blog anda
*     Da ade calon?
*     Umo brape nak kawen?
*     Still study lagi?
*     Ape pencapaian terbaik dalam hidup? (wah da macam interview kerja)
*     Sape inpirasi anda?
*     Ape yang anda buat bile anda dimarahi?
*    Haa dah tue je... simple je cam soalan UPSR kan???


OKE SEKIAN....

0 comments:

aNDa KLiK aNDa HeBaT!!!